Eksperdid: Eesti ettevõtted ei tee piisavalt koostööd

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti ettevõtted võiksid omavahel rohkem koostööd teha
Eesti ettevõtted võiksid omavahel rohkem koostööd teha Foto: SCANPIX

Henley Business Schooli lektorite kinnitusel oleks Eestis vaja ettevõtete vahel suuremat koostööd ning vähem omavahelist võistlust.

Sotsiaalset ettevõtlust edendava Red Ochre´i kaasasutaja Robert Fosteri sõnul võib välja tuua palju sarnasusi Eesti ja Singapuri vahel. Sarnaselt Eestiga näeb ka Singapur ennast piirkonna sõlmpunktina ning on olnud väga edukas tänu kaubandusele.

«Singapuris teab iga kodanik, mis riigile kasulik on,» nentis aga Henley Business Schooli lektor Jeff Callander. «Londonis toimunud näitusel tegin tutvust ka Eesti boksiga, seal oli aga palju väikseid firmasid, kes kõik omavahel võisteldes püüsid tooteid tutvustada,» lisas ta.

Henley Business Schooli lektori David Reesi sõnul üllatas teda ka see, kui Vertex Consultingu konverentsile esinema tulles sai ta noomiva kirja oma eelmiselt koostööpartnerilt. «Ta küsis, kas ma ikka tean, mida ma teen, kui ma tema konkurentidega koostööd teen,» kommenteeris Rees.

«Me ei vaata konverentsidel osalemist kuidagi võistlusena. Ma ei oleks kunagi selle peale tulnud, et osalemine konverentsil võiks kedagi ärritada. Konverentside eesmärk on mõtteid ja kogemusi vahetada. Eestis on aga tunne, et territoorium on kindlalt ära jagatud. Mind üllatab, et omavaheline võistlus on Eestis nii tugev,» lisas ta.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles