Säästumarketi kampaania: 5,88 protsenti toodetest müügile ühe euroga

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Säästumarket.
Säästumarket. Foto: Henn Soodla

13. aprillist algab Säästumarketites soodusmüük, mille raames langetatakse kõigis kauplustes ligi 100 toote hinnad ühele eurole. Kokku on Säästumarketite põhisortimendis 1700 toodet, mis tähendab, et soodushinnaga müüakse 5,88 protsenti toodetest.

Säästumarketite juhi Irina Raudsepa sõnul on 1-euro kampaania esimene suureulatuslikum soodusmüük Säästumarketites. «Allahindluskampaaniad kui sellised on odavmüügikaupluste puhul üldjuhul tavatud,» ütles Raudsepp.

«Sedapuhku katsetame Eesti jaekaubanduses esmakordset ja uudset soodusmüügi lahendust pisut teise nurga alt nii turunduslikult kui ka selge ja hea hinnavõiduga tarbijate jaoks,» lisas ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles