Lähis-Ida ja Aafrika regiooni tuntuim reklaamifestival Dubai Lynx Awards nimetas «Aasta Reklaamijaks» Coca-Cola Egiptuse divisjoni.
Parim reklaamija Lähis-Idas on Coca-Cola
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Kui vaadata selle järgi, mida Coca-Cola lubab oma reklaamiagentuuridel teha, on ta kindlasti regiooni kõige loomingulisem bränd,» ütles festivali direktor Steve Lane gulfnews.com vahendusel.
«Kuigi Coke on globaalne bränd, on see Coca-Cola, mis on näha Ameerikas või Euroopas, lõpmatult erinev sellest, milline on Coca-Cola siin,» märkis Lane ja lisas: «Coca-Cola Egiptus teeb kohalikus stiilis reklaame globaalsele brändile ja ma isiklikult arvan, et see on väärt Aasta Reklaamija tiitlit.»
Coca-Colal on Egiptuses üheksa villimistehast, reklaamiagentuuridest on ettevõte enim koostööd teinud agentuuriga Ali Ali & Promoseven