Uuring: eluaseme teeb atraktiivseks uus vannituba

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Värske välimusega vannituba teeb elupinna atraktiivseks.
Värske välimusega vannituba teeb elupinna atraktiivseks. Foto: SCANPIX

Uue kodu jahil olevad ostjad hindavad pakutavate elupindade juures kõige enam värske välimusega vannituba, selgus rohkem kui 2000 Rootsi maakleri seas tehtud küsitlusest.

Koguni 86 protsenti vastanutest märkis, et uus ja moodne vannituba on väga tähtis või tähtis. Pea samavõrra oluliseks pidasid maaklerid ka uut kööki, vahendas Aftenposten.no.

Uuringu viis läbi Rootsi maaklereid koondav organisatsioon Mäklarsamfundet. Organisatsiooni esindaja Claudia Wörmann tõi uuringu tulemuste põhjendusena välja mugavuse – ühele perele on vannitoa ja köögi remontimine paras peavalu.

Veel selgus küsitlusest, et koduostjad pärivad maakleritelt kõige sagedamini selle kohta, kas pinna juurde kuulub ka garaaž. Wörmanni sõnul on ka see üsna loogiline tulemus ja eriti Põhjamaade kliimat arvestades.

Mis teeb eluaseme atraktiivseks?

  • uus vannituba – 86%
  • uus köök - 84%
  • uus katus – 44%
  • uued aknad – 34 %
  • uus põrand – 21%

Mille järele pärivad ostjad kõige sagedamini?

  • garaaž  - 79%
  • õueala – 65%
  • kaks vannituba – 62%
  • avatud köögi ja elutoa lahendus – 59%
  • veranda (katusega) – 19%
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles