Coca-Cola sõlmis Londoni moenädalaga kolmeaastase koostöölepingu, mille järgi saavad dieetkoka ja vitamiinidega mineraalvesi Glacéau ürituse ametlikeks karastusjookideks.
Coca-Cola meelitab Londoni moenädalal modelle
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Joogitootja PR-spetsialisti sõnul sobivad mainitud joogid tänaalanud moenädalaga imehästi kokku, samuti loodab Coca-Cola neile jookidele tekkivat tänu briti moetööstusega seostamisele pikaajalist ja usaldusväärset mainet.
Varem on Coca-Cola valmistanud spetsiaalpartiisid erikujuliste pudelitega moebrändidele Manolo Blanhik, Matthew Williamson ja Patricia Field.
Äsja hinnati Coca-Cola maailma kõige väärtuslikumaks brändiks.