Klient süüdistab Statoili ebakvaliteetse kütuse müügis

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Läinud nädala neljapäeval Tallinnas asuvast Statoili tanklast mootorikütust ostnud klient kahtlustab, et ostetud kütus oli ebakvaliteetne.


Voldemar Pilmani sõnul ostis ta Peterburi tee ääres asuvast Katusepapi Statoilist 30 liitrit mootorikütust. Peale tankimist sai mees sõitu jätkata umbes 10 kilomeetrit, peale mida hakkas sõiduki mootorist jõud kaduma.

Täna viis Pilman oma masina teenindusse, kus peaks selguma probleemide täpsem põhjus. Samas teadis mees rääkida, et sõiduki kütusepihusti oli sodi täis. Pilman lisas, et kui ta möödunud neljapäeval hiljem samast tanklast mööda sõitis, oli jaama tankurite ala turvalintidega piiratud.

Statoili kontseptsioonijuhi Kai Realo sõnul toimusid Statoili Katusepapi teenindusjaamas 7.-10. septembrini korralised mootorikütuste mahutite tehnoloogiliste süsteemide kontrolltööd, mille käigus kõiki jaama mahuteid kontrollitakse põhjalikult ja puhastatakse.

Tegemist on tema sõnul rutiinse protseduuriga, mille lõpptulemuse kinnitab tehnokontrollikeskuse esindaja.

«Mitte mingeid kõrvalekaldeid kütuse kvaliteedis sel perioodil tuvastatud ei ole ning samuti ei ole Statoili klienditeeninduse poole sarnase kaebusega pöördunud ühtegi klienti,» kinnitas Realo.

Ta lisas, et klient oleks pidanud kohe pärast mootori tõrgete tekkimist pöörduma Eesti Statoili klienditeenindusse telefonil 1776 ning probleemi registreerima.

«Kõigi kütusekvaliteediga seotud pretensioonide korral võetakse pumbast, mida klient kasutas, kütuseproovid analüüsiks, et veenduda toote vastavuses kvaliteedinõuetele.

Juhul kui meediaga kontakteerunud klient on endiselt veendunud, et auto mootori tõrkeid võis põhjustada Statoili teenindusjaamas tangitud mootorikütus, tuleb tal teha vastavasisuline avaldus, helistades telefonil 1776 või edastades see Statoili kodulehelt www.statoil.ee,» selgitas Realo.

Voldemar Pilmani sõnul kavatseb ta Statoilile esitada kaebuse koos teenindusest saadava arvega.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles