20 kõige mõjuvõimsamat Twitteri lehekülge

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pete Cashmore'il on Twitteri kõige mõjuvõimsam konto.
Pete Cashmore'il on Twitteri kõige mõjuvõimsam konto. Foto: twitter.com

Cornelli Ülikooli doktorikraadi kandidaat Daniel Romero pani ritta kõige mõjuvõimsamad meediaväljaannete Twitteri kontod.

Mees kasutas oma uurimuses spetsiaalset sotsiaalvõrgustikke uurimisprogrammiga varustatud arvutit.

Uuringut kokkuvõttes rääkis Romero, et esimeste hulka pääsemiseks ei pea olema suur hulk jälgijaid, sest sellel pole mingit pistmist mõjuvõimsusega, kirjutas Business Insider.

Siiski ei piirdunud mees vaid 20 parema nimetamisega, vaid pani pingeritta sada paremat uudiseid edastavat lehekülge.

Näiteks USA Boston Globe Twiteri konto @bigpicture tuli kolmandale kohale, kuigi neil on võrreldes paljude teiste esikümnesse pääsenutega palju vähem jälgijaid.

Nimelt vaadeldi uuringus just nimelt seda, kelle säutsatusi teised enim edastasid, ehk siis oma kontol tsiteerisid.

Lisaks online-uudistekanalitele jõudsid edetabelisse ka erinevad blogid või väiksemad nišiväljaanded, millest enamik pole kunagi midagi kuulnud.

Uuring tehti 2009. aasta 16. juunist kuni 22. juulini.

Esikahekümne moodustasid:

  1. Pete Cashmore (üle kahe miljoni jälgija)
  2. CNN Breaking News (üle 3,4 miljonit)
  3. The Big Picture (28 596)
  4. The Onion (2,3 miljonit)
  5. Time.com (2,1 miljonit)
  6. Breaking News (1,8 miljonit)
  7. BBC Breaking News (575 431)
  8. ESPN (652 582)
  9. Harvard Business Review (257 770)
  10. Gizmoto (127 345)
  11. TechCrunch (1,4 miljonit)
  12. Wired (591 117)
  13. Wall Street Journal (424 184)
  14. Smashing Magazine (250 609)
  15. Pitchfork (1,5 miljonit)
  16. Rolling Stone (155 456)
  17. Valge Maja (1,8 miljonit)
  18. CNN (1,1 miljonit)
  19. TweetMeme (53 656)
  20. People Magazine (2,1 miljonit)
Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles