Striptiisiklubid muutsid tarbijakaitseameti survel reklaami

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pilt on illustratiivne.
Pilt on illustratiivne. Foto: Elmo Riig / Sakala

Ebasobiva reklaami tõttu tarbijakaitseameti huviorbiiti sattunud neljast striptiisiklubist kolm on praeguseks oma reklaami muutnud.

«Praeguseks on kõik menetlused tarbijakaitseameti poolt lõppenud. Kolm reklaami on muudetud või välja vahetatud ja ühte menetleb Tallinna munitsipaalpolitsei ja kultuuriväärtuste miljöö amet, mistõttu meie lõpetasime menetluse otstarbekuse kaalutlustel,» ütles tarbijakaitseameti pressiesindaja Hanna Turetski BNSile.

Tarbijakaitseamet alustas Tallinna vanalinnas asuva nelja striptiisiklubi kohta menetlust, kuna oli põhjust arvata, et klubide vaateakendel või ustel esitatud reklaam ei vasta seadusele. Ameti hinnangul ei vastanud nende klubide vaateakendel või ustel esitatud reklaam seaduse nõuetele, mis käivad lubamatu seksuaalse alatooniga sisu kohta.

Reklaamiseadusega on paika pandud, et reklaam ei tohi kujutada isikuid seksuaalobjektina, sisaldada sobimatut alatust ega kasutada seksuaalse alatooniga väljendeid ja kujundeid, kujutada visuaalselt ega heliliselt seksuaalakti. Linna äride reklaamide üle peaks seaduse järgi esmast järelevalvet tegema selle linna valitsus. Ent nagu Tallinna linnavalitsuse vastava ameti esindajad on varem öelnud, nemad reklaami sisulise hindamisega ei tegele.

Tallinna kesklinna vanem Mihhail Korb on varasemalt öelnud, et suhtub taunivalt striptiisiklubide rohkusesse ja erootilise massaaži teenuse pakkumisse ning reklaami vanalinnas, kuid tema käed olevat nende ohjamisel seotud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles