Põltsamaa Felixi käive kasvas 5,6 protsenti

Gert D. Hankewitz
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Põltsamaa Felix.
Põltsamaa Felix. Foto: Reporter.ee

Toiduvalmistaja Põltsamaa Felixi 2012. aasta kogukäive kasvas 5,6 protsenti 21,3 miljoni euroni ning kasum 0,9 miljonilt eurolt 1,1 miljoni euroni.  

Ettevõtte juhi Anti Orava sõnul kasvas mullu kõikide Põltsamaal valmistatavate jookide müük 10 protsenti.

Felixi suppide müük kasvas aastaga 32 protsenti, kurkide müük kasvas 33 protsenti, Felixi ketšupi müük kasvas üheksa protsenti.

Põltsamaa Felix eksportis 38 protsenti oma toodangust; peamised ekspordiriigid olid Soome, Läti, Rootsi ja Leedu. Eksport kahanes eelneva aastaga võrreldes 2,9 protsenti, mille kompenseeris kogukäibe arvestuses kodumaise müügi tugev kasv.

Suuremad investeeringud olid majoneesi- ja kastmetehase laiendusse ning Põltsamaa sinepi tootmise kolimisse uutesse kaasaegsetesse ruumidesse. Põltsamaa Felix andis 2012. aastal tööd arvestuslikult 184 inimesele (sh hooajatöölised).

Põltsamaa Felixi 2013. aasta siht on Orava sõnul jätkata kasvu Eestis ning taastada ekspordimahud. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles