Ekspress Grupi käive langes 17,8 protsenti

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ekspress Grupi suuraktsionär Hans H. Luik.
Ekspress Grupi suuraktsionär Hans H. Luik. Foto: Raigo Pajula

Ekspress Grupi esimese kvartali müügitulu langes mullusega võrreldes 17,8 protsenti 264 2 miljonile kroonile.


Veel suurema kukkumise tegi aga grupi kulumieelne kasum, mis langes lausa 80,6 protsenti 7,7 miljonile kroonile.

«2008. aasta neljandas kvartalis järsult langenud reklaamiturg tegi järsu languse läbi ka 2009. aasta esimeses kvartalis. TNS Emori reklaamituru uuringu järgi langes meediareklaami müügitulu Eestis 2009. aasta esimeses kvartalis 34 protsenti võrreldes 2008. aasta sama perioodiga, ulatudes 268,7 miljoni kroonini,» seisab aruandes.

Suurima languse tegid läbi ajakirjade reklaam ja ajalehtede reklaam vastavalt 48 ja 45 protsenti. Väikseim langus tabas Internetireklaami - 11 protsenti.

Internetireklaam küll langes, kuid tema osakaalu kasv kogu reklaamiturust on kiirenenud. Kui 2008. aasta esimees kvartalis moodustas Internetireklaam 10 protsenti kogu reklaamiturust, siis 2009. aasta esimeses kvartalis juba 14 protsenti.

Aastaaruandes välja toodud kvartali eriliste sündmuste all on juhatus märkinud keskmiselt 10-protsendilise töötasu languse kehtestamise üheaastase kehtivusega ja ürituste andmebaasi www.mistoimub.ee lansseerimise.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles