«Ostsin Elisast tahvelarvuti koos internetipaketiga. Kolme-nelja kuu pärast läks arvuti katki. Esindusest öeldi, et remont võtab aega vähemalt nädala, kuid nädala pärast tuli SMS, et remont venib. Soovin teada, kas pean netipaketi eest maksma, kui ma ei saa seda kasutada,» soovis venekeelse Postimehe lugeja teada.
Lugeja küsib: kas pean maksma netiühenduse eest, kui seda kasutada ei saa?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab Elisa pressiesindaja Marika Raiski.
Kui rikke põhjuseks on tootmisdefekt ja klient pöördub meie poole palvega peatada remondi ajaks see teenus, siis jah, sel juhul me saame selle taotluse rahuldada.
Kui seadet vigastas klient või on kahju tekkinud kliendi süül, siis mitte.