Microsoft hakkas uurima Windows Phone 8ga seotud kaebusi

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Windows Phone 8 esitlus.
Windows Phone 8 esitlus. Foto: SCANPIX

Microsoft teatas, et hakkas uurima 29. oktoobril turule tulnud uue nutiplatvormi kohta laekunud tarbijakaebusi.

Kasutajad on kaevanud peamiselt e-mailide sünkroniseerimise probleemide ning ootamatute taaskäivitumiste üle, kirjutab Techradar.

Kõikide uute nutitelefonide või operatsioonisüsteemide turule tulekuga kaasneb alati tuhandeid erinevaid tarbijakaebusi, samas viitab Techradari hinnangul fakt, et Microsoft otsustas ametliku pöördumisega neile teadetele reageerida sellele, et midagi on tõepoolest valesti.

Mõned kasutajad on näinud süüdlasena Skype'i Windows Phone 8 demorakendust, mille mahainstallimise järel on nimetatud probleemide esinemine lakanud, samas on taaskäivitumiste ja e-mailide sünkroniseerimisega seotud vigu täheldatud ka enne selle rakenduse turule tulemist eelmisel nädalal.

Skype ei ole antud teemat siiani Techradarile kommenteerinud, suunates küsimused Windows Phone 8 arendusmeeskonnale.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles