/nginx/o/2025/04/22/16791626t1hf6a5.jpg)
Prisma jätkab hindade järk-järgulise langetamisega, et pakkuda igapäevaste ostude tegemisel stabiilsust ja taskukohasust. Alates 19. maist on püsivalt soodsam hind rohkem kui 70 erineval jäätisel ja 200 karastusjoogil.
Tegemist on Prisma hinnapoliitika loogilise jätkuga – esimesena langetati hindu imikuhooldustoodetel, seejärel lemmikloomakaupade kategoorias. Prisma on Eesti jaeturul üks väheseid kauplusekette, mis lähtub Everyday Low Price (EDLP, eesti keeles: igapäevaselt soodne hind) strateegiast – see tähendab, et hindu hoitakse püsivalt madalal sõltumata kampaaniaperioodidest.
«Turuandmed ja tarbijakäitumise trendid näitavad, et soojade ilmadega kasvab järsult nii jäätise kui ka karastusjookide tarbimine,» selgitas Prisma sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru. «Soovime tagada, et just need tooted oleksid kättesaadavad kõigile, sõltumata sissetulekust.» Statistika kinnitab tarbijakäitumise hooajalisust: näiteks 2023. aasta 1. mail, kui oli erakordselt soe ilm, kasvas jäätiste müük eelmise aasta sama kuupäevaga võrreldes 43 protsenti.
Prisma kutsub kliente üles – kui märkate mõnda jäätist või karastusjooki, mille tavahind on mujal odavam kui Prisma hüpermarketites või e-poes, andke meile teada aadressil hinnainfo@prismamarket.ee. Jälgime hindu igapäevaselt ning oleme valmis neid kohandama, teatas Niitaru.
Postimees kirjutas apriilis , et Prisma otsustas langetada erinevatel tootegruppidel hindu 16–50 protsenti. Kaupluseketi teatel on tarbijate kindlus vähenenud ja see on langetanud nende müüginumbreid.
Prisma Peremarketi juhatuse esimees Ilkka Alarotu ütles, et Eestis oli ligi kolmeaastane majanduslangus, mis käis käsikäes üldise hinnatõusuga ning seetõttu on tarbijate olukord halvenenud. Majanduslangus on nüüdseks lõppenud, kuid tarbijate olukorra paranemist Alarotu sõnul veel kuskilt ei paista. «Turul on halvad ajad, on palju ebakindlust,» lausus Alarotu . Tema sõnul ostavad kliendid järjest vähem toitu ja soodsamaid tooteid, sest neil on majanduslikult raske.