Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

PRIA hakkab end ligi 60 000 euroga rebrändima

Copy
PRIA veebileht.
PRIA veebileht. Foto: PRIA

Põllumajanduse Registrite ja Informatsiooni Amet (PRIA) kuulutas välja hanke PRIA rebrändimiseks, mille eeldatav maksumus on 59 900 eurot, edastab ERR Uudised. 

Riigihangete registrisse ilmunud teatas märgitakse, et sõlmitava raamlepingu esemeks on PRIA rebränding ning seda toetava kommunikatsioonistrateegia loomine koos kolmeaastase taktikalise kavaga.

Hankemenetluse selgitavas dokumendis kirjutatakse, et hanke ja sõlmitava raamlepingu eesmärgiks on tõsta PRIA organisatsiooni mainet, parandada avalikkuse taju ning tõhusalt edastada PRIA missiooni, teenuseid ja väärtusi PRIA mitmekülgsetele huvipooltele.

«PRIA eesmärk on rebrändimise ja uue kommunikatsioonistrateegia abil liikuda senisest n-ö kontrollasutuse kuvandist laiemaks ning jõuda huvipoolte teadvusesse kui ka väärtuslik nõuandev koostööpartner ja maaelu arengu toetaja».

Postimees kirjutas esmaspäeval, et PRIA eelarve on aasta-aastalt kasvanud, kuid seal töötavate inimeste arv kahanenud – seda kuni tänavuse aastani, mil see kerkis 344 inimeseni. Samal ajal kui PRIA ise jagas välja 1,6 miljardit eurot, läks tal endal tegevuskuludeks 91,1 miljonit eurot – see teeb veidi alla 18 euro väljaandmise hinnaks ühe euro. 2022. aasta eelarve oli PRIA-l 13,8 miljonit eurot.

Märksõnad

Tagasi üles