Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Telia pakub hätta sattunud online.ee kasutajatele oma esindustes abi

Copy
Telia esindus.
Telia esindus. Foto: Lilli Tölp / Telia Eesti

Telia pakub alates tänasest oma esindustes tuge online.ee keskkonna kasutajatele, kellel on probleeme online.ee kasutamisega peale keskkonna omanikuvahetust. Eile pöördus Postimehe poole mitu inimest, kes teatasid, et nende konto on ette teatamata suletud.

Telia müügi- ja teenindusüksuse juhi Katre Liibergi sõnul ei soovi ettevõte jätta ühtegi klienti oma murega üksi ning nii pakuvad Telia esindused tuge online.ee-ga seotud küsimuste lahendamisel.

«Saame loomulikult aidata oma võimaluste piires ning mõne mure lahendamiseks peame ilmselt ootama ka online.ee uue omaniku ehk Fjordmail Technologies ASi tuge, kuid loodetavasti suudame siiski klientidele abi pakkuda,» märkis Liiberg.

Selleks, et online.ee kasutamisega seotud muredega Telia esindustest sujuvalt ja mugavalt tuge saada, soovitab Liiberg klientidel broneerida Telia veebilehel endale sobivasse kontorisse aeg.

Online.ee veebikeskkond oli seni kasutajaile tasuta, kuid uue omanikuga muutus süsteem ka tasuliseks.
Online.ee veebikeskkond oli seni kasutajaile tasuta, kuid uue omanikuga muutus süsteem ka tasuliseks. Foto: Kuvatõmmis

Online.ee keskkond läks alates 8. augustist üle uuele omanikule Fjordmail Technologies ASile. Ülemineku raames on ilmnenud tehnilisi muresid, millega on jooksvalt tegeletud ning suurele osale ka juba lahendus leitud. Üleminek puudutab Telia endiste veebikeskkondade, näiteks hot.ee ja online.ee kasutajaid.

Postimees kirjutas eile, et veebikeskkonna omanikuvahetus on toonud kasutajatele suuri probleeme ning osa kontosid on suletud.

Tagasi üles