Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

MyFitnessi nördinud klient: treenida ei saa, aga raha võetakse iga kuu arvelt maha

Copy
Spordiklubi. Foto on illustratiivne
Spordiklubi. Foto on illustratiivne Foto: Mailiis Ollino / Pärnu Postimees

Koroonaviiruse pidevalt muutuvate piirangute ajal on keeruline teenuseid pakkuda. Mitmed, näiteks toitlustusettevõtted eelistavad enne pandeemia taandumist üldse mitte tegevust jätkata. Samas ei ole kõik firmad valmis suuri kahjusid kandma, mistõttu püütakse tegevust kasvõi osaliselt jätkata. Selline asjade käik ei rõõmusta siiski kõiki kliente, kirjutab venekeelne Postimees.

Nii ei saanud MyFitnessi spordiklubi klient klubi teenuseid piirangute tõttu täies mahus kasutada, kuid mingeid soodustusi spordiklubi sama ajal omalt poolt tegema ei soostunud. Ainuke võimalus oli liikmestaatus ajutiselt peatada.

«Olen juba pikka aega MyFitnessi klient. Mõtlesin, et praeguses olukorras nad tulevad mulle kuidagigi vastu. Kuid pakutud lahendused ei sobinud mulle sugugi,» rääkis venekeelse Postimehe toimetuse poole pöördunud Svetlana. Tema sõnul võimaldab tema praegune pakett kasutada konkreetset spordiklubi kuni kella 15ni. Kuna teda huvitavad vaid rühmatreeningud, ei ole tal kehtivate piirangute tõttu võimalik teenuseid kasutada.

Tagasi üles