Tallinna Kaubamaja kontsern sai II kvartalis müügitulu 110 miljonit ja puhaskasumit 3,5 miljonit eurot.
Tallinna Kaubamaja kasum kahanes
Käive kasvas eelmise aasta I kvartaliga võrreldes 7 ja kasum vähenes 29 protsenti. 6 kuu müügitulu kasvas eelmise aasta sama ajaga võrreldes 5 ja puhaskasum 13 protsenti, teatas Tallinna Kaubamaja AS börsile.
Käivet mõjutas 2010. aasta juunis Tallinnas kehtima hakanud müügimaks. See kahandas tänavu I poolaasta müügitulu 1,0 miljoni euro võrra. II kvartali puhaskasumit mõjutas juunis tasutud dividendide tulumaks 3 miljonit eurot.
Kaubamajade ärisegmendi kuue kuu müügitulu kasvas eelmise aasta sama ajaga võrreldes 4 protsenti 36,3 miljoni euroni. Kahjum ulatus 0,007 miljoni euroni ehk vähenes 0,3 miljoni võrra. II kvartalis oli kasum 0,6 miljonit. Kaubamajade segmendi koosseisus kajastatud I.L.U. kosmeetikakauplusi keti puhaskahjum ulatus I poolaastal 0,4 miljoni euroni ehk suurenes 0,1 miljoni euro võrra, seda uue kaupluse käivitamiskulude tõttu.
Supermarketite ärisegmendi müügitulu kasvas 3 protsenti 153,3 miljoni euroni, hoolimata sellest, et tegevus Lätis külmutati hiljuti. Kasum kahanes 0,6 miljoni võrra 1,5 miljonini. Kasumit vähendas 3 miljoni euro suurune tulumaks dividendidelt.
Kinnisvarade ärisegmendi müügitulu suurenes 5 protsenti 1,4 miljoni euroni. Kasum kasvas 0,1 miljoni võrra 3,4 miljonini.
Autokaubanduse segmendi müügitulu tõusis 45 protsenti 9,0 miljoni euroni. Segment jõudis 0,6 miljoni euro suurusesse kasumisse. Mullu I poolaastal oli kasum null.
Jalatsikaubanduse segmendi müügitulu kasvas 6 protsenti 6,2 miljoni euroni. Kahjum vähenes 0,2 miljoni võrra 0,4 miljonini. II kvartalis kujunes kasumiks 0,3 miljonit.