Kui viimase kuue kuu jooksul on S&P 500 börsiindeks tõusnud 15,1 protsenti, siis meediafirmade aktsiate hind on tõusnud samal ajal 24,4 protsenti.
Meediafirmade aktsiad ületavad keskmist tootlust
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Börsianalüütikute sõnul on reklaamirahast elatuvate meediafirmade aktsiate suhteline turuväärtus võrdlemisi ebaselge, kuna lähtuvalt Jaapani sündmustest ja toormehindade tõusust on võimalikud reklaamiandjad reklaamikulutuste tegemise suhtes ebakindlas meeleolus, kirjutab Business Insider.
Turul usutakse, et meediafirmade aktsiate seast on väärtuslikumad suurte konglomeraatide väärtpaberid, nagu Walt Disney, Rupert Murdochile kuuluva News Corporationi, Viacomi ja CBC Corporationi omad.
S&P 500 on börsiindeks, mille moodustavad New Yorgi börsil ja NASDAQil noteeritud Ameerika Ühendriikide 500 suurima börsiettevõtte aktsiad. Börsiindeksit haldab reitinguagentuur Standard & Poors.