Eesti äride nõrgim külg on klienditeenindus, mistõttu on hea teenindusega ettevõttel lihtne välja paista ja klientide lojaalsus võita, kinnitab internetiturunduse spets Peep Laja.
Peep Laja: Eesti äride nõrgim külg on klienditeenindus
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti äride nõrgemaid külgi on klienditeenindus - eestlased on harjunud keskpärase ja isegi kehva kohtlemisega, aga tulles hea teenindusega asukohtadest, on kontrast hirmuäratav, vahendab juhtimine.ee Laja sõnu.
«Meie olustikku arvestades on ühel suurepärase teenindusega ettevõttel võrdlemisi lihtne välja paista ja võita klientide lojaalsus,» tõdes ta.