Peep Laja: Eesti äride nõrgim külg on klienditeenindus

Kaja Koovit
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hea teenindaja peab naeratama siiralt, sunnitud lahkus tööle kasuks ei tule.
Pildil Hea Teeninduse Kuu plakat.
Hea teenindaja peab naeratama siiralt, sunnitud lahkus tööle kasuks ei tule. Pildil Hea Teeninduse Kuu plakat. Foto: Margus Ansu

Eesti äride nõrgim külg on klienditeenindus, mistõttu on hea teenindusega ettevõttel lihtne välja paista ja klientide lojaalsus võita, kinnitab internetiturunduse spets Peep Laja.

Eesti äride nõrgemaid külgi on klienditeenindus - eestlased on harjunud keskpärase ja isegi kehva kohtlemisega, aga tulles hea teenindusega asukohtadest, on kontrast hirmuäratav, vahendab juhtimine.ee Laja sõnu.

«Meie olustikku arvestades on ühel suurepärase teenindusega ettevõttel võrdlemisi lihtne välja paista ja võita klientide lojaalsus,» tõdes ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles