Uuring: nutitelefoniomanikele on mobiilireklaamid pealetükkivad

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nutitelefoniga Facebookis
Nutitelefoniga Facebookis Foto: SCANPIX

Sestap ignoreerivad 88 protsenti küsitletud 30 000 inimesest oma telefonides reklaame, selgus konsultatsioonifirma Deloitte poolt läbiviidud uuringus.

36 protsenti küsitletutest möönis, et kustutab saadud reklaamid automaatselt, kirjutab Marketing Week uuringust, kus osales 30 454 nutitelefoniomanikku 15 riigist.

9 protsenti küsitletutest ütles, et pärast reklaamile pilgu heitmist teevad nad saadud reklaamiga seoses midagi.

Deloitte sedastab, et suurele osale telefoniomanikest tunduvad mobiilireklaamid sissetungimisena nende privaattsooni.

Uuringu kokkuvõttes seisab: «Mõnede riikide kodanikud võivad tajuda mobiilireklaami nende isiklikule omandile tulnud reklaamina, mis, tundudes nii pealetükkivana ja möödalaskmisena, viib sellise reklaami ignoreerimiseni.

Kui see on nii, võib asukohapõhine mobiilireklaam omada sellisele publikule vastupidist efekti.»

Marketing Weeki arvates võib säärast hoiakut muuta sellised reklaamisaidid, kus pakutakse hinnaalandusi ning tasuta rakendusi ja mänge.

Deloitte lisab: «Võib olla, et 2011. aasta pole mobiilireklaami aasta, kuid tõenäoliselt muutub mobiilireklaam aasta-aastalt mõjukamaks.»

Uuringust selgub ka, et kuigi nutika telefoni abil suureneb sotsiaalvõrgustikes liiklemine, on tekstisõnumid endiselt kõige populaarsem viis nutitelefoniomanike seas kommunikeerimiseks ja seda isegi vanusegrupis 18-24 eluaastat, kus ollakse tehnoloogilisi uuendusi eriti altid omaks võtma.

84 protsenti nutitelefoniomanikest saadab tavalisel päeval vähemalt ühe tekstisõnumi, samal ajal külastab 40 protsenti sotsiaalvõrgustikku.

Täna avaldatud Deloitte uuringu pealkiri on «Sõltuvuses ühenduvusest» (Addicted to connectivity: perspectives on the global mobile consumer).

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles