Pitsarestoran õpetab töötajatele klientidega flirtimist

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Sotsiaalmeedia ja tehnikavidinate võidukäik on suurendanud vahendatud suhtluse osakaalu ja jätnud tagaplaanile näost näkku interaktsiooni. Seda olukorda püüab enda kasuks pöörata Richmondi pitsarestoran.

Nimelt on restorani Pizza Express klienditeenindajate tööülesanneteks seatud külastajatega lobisemine ja flirtimine. Samuti on töötajaid selles vallas spetsiaalselt koolitatud, vahendas Telegraph.co.uk.

Õpetusse kuulub aga mõõdukas flirtimine, sest päris külgelöömine lõppeks toidukoha jaoks ilmselt katastroofiga. Väike flirt ja vestlustehnikate tundmine aga aitavad klientidel lõdvestuda ja end mugavalt tunda.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles