Päevatoimetaja:
Angelina Täker
Saada vihje

Kuidas suurendada töötajate kaasatust?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: juhtimine.ee
Copy
Kuidas suurendada töötajate kaasatust?
Kuidas suurendada töötajate kaasatust? Foto: PantherMedia

Mida rohkem töötaja tunneb, et on ettevõtte tegemistesse ja tulevikku kaasatud, seda rohkem soovib ta end ka oma tööle pühendada. Sellest, kuidas suurendada töötajate ühtekuuluvustunnet firmaga, kirjutab Entrepreneur.com.

Töötaja tervisele ja heaolule keskendumine

Töötajate tervisel on selge mõju ka ettevõtte tulemustele. Väsinud ja haiglastel töötajatel esineb rohkem probleeme keskendumise, motivatsiooni ja enesekindlusega, samuti väheneb nende produktiivsus. Tervise ja sportimisega seotud võimaluste ja vastavate soodustuste loomine näitavad töötajale, et tööandjale läheb tema tervis korda. Samuti on see pikemas perspektiivis kasulik ka firmale endale. Näiteks USAs lähevad uuringufirma Milken Institute andmetel töötajate terviseprobleemid ettevõtetele kasutamata tootlikkuse näol maksma 1,1 triljonit dollarit aastas.

Töötajate teavitamine nende rollist suuremate eesmärkide täitmisel

Kõik inimesed tahavad, et nende töö oleks väärtustatud. Kui töötaja on teadlik, millist rolli mängib tema tegevus ettevõtte mingi konkreetse suurema eesmärgi saavutamisel, on ta motiveeritum, kaasatum ja seob ennast oma tööandjaga tugevamalt.

Suhted teiste töötajatega

Kuigi kaugtöö on tänapäeval üha levinum töötegemise viis, tuleks töötajatele sellegipoolest meeskonnasuhete arendamise ja töö produktiivsuse nimel pakkuda erinevaid võimalusi omavaheliseks, kasvõi veebipõhiseks suhtluseks.

Hea töö tunnustamine ja selle eest premeerimine

Mida  suurem on ettevõte, seda harvem kipuvad töötajad oma tööle tagasisidet saama. Samas näitavad USAs läbiviidud uuringud, et töötajatele on väljateenitud tunnustuse puudumine isegi suurem probleem kui rahulolematus palgatasemega. Mida vähem tagasisidet, seda vähem töötaja tunneb end ettevõtte tegemistesse kaasatuna ning seda vähem ta ka enda potentsiaalist ettevõttele pühendab.

Tagasi üles