Oluline on oma töötajatest hoolida, julgeda riskida ning luua endast kliendi jaoks positiivne kuvand, märkis oma juhtimispõhimõtteid kirja pannes Tele2 Eesti juht Argo Virkebau.
Tele2 Eesti juht: loeb see, milline on sinu teenuste ja toodete kvaliteet kliendi peas
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
1. Hooli oma töötajatest, investeeri nendesse ja paku neile arenguvõimalust.
2. Julge võtta riske. Risk on võimalus teenida rohkem raha.
3. Ära karda teha suuri investeeringuid. Karda väikest investeeringute tootlust.
4. Mõtle suurelt ja tunne rahvusvahelisi trende. Eesti on ideaalne koht uute teenuste tutvustamiseks.
5. Muutuste elluviimine eeldab väga head kommunikatsiooni ning juhi isiklikku eeskuju. Muutusi ei ole võimalik ellu viia käskude ja keeldudega.
6. Kõrge tehniline kvaliteet ei ole piisav. Loeb see, milline on sinu teenuste ja toodete kvaliteet kliendi peas.