Jäätis kasvatas Premia käivet

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Töö Premia jäätisetehases.
Töö Premia jäätisetehases. Foto: Liis Treimann

AS Premia Foods 2010.a. teise kvartali müügikäive oli 333 miljonit krooni kasvades aastaga 11,1 protsendi võrra. Enim mõjutas kasvu suurenenud jäätisemüük.

Täpsemalt kasvas selle segmendi müük 56,6 protsenti. Külmutatud toodete müük kasvas 12,7 ning kalatoodete müük 7,5 protsenti, teatas firma börsile.

Külmutatud toodete müügi mahajäämuse peamiseks põhjuseks on vähenenud ostujõud, kuid mahajäämus eelmise aasta võrreldavate perioodidega on siiski jätkuvalt vähenemas.

Kalatoodete müügi vähenemise põhjuseid on kolm: oluliselt kallinenud toorkala hinnad, mis vähendasid märkimisväärselt nõudlust, maikuus toimunud põleng ettevõtte Soome Uusikaupunkis asuvas kalatootmisüksuses ja Lihavõtted, mis mõjutavad kalatoodete müüki Soomes märkimisväärselt, ja mis 2010.aastal jäid 1.kvartalisse, erinevalt 2009.aastast, mil pühad jäid 2.kvartalisse.

Teise kvartali tulemustes kajastub alates maikuust Premia Foodsiga konsolideeritav OOO Hladokombinat No 1, sealjuures mai- juuni tulemused on Peterburi turult olnud väga positiivsed ning ettevõte on täitnud talle ülesandeks seatud plaanid.

Teise kvartali käibekasv võrrelduna esimese kvartaliga on 42 protsenti, sealjuures käibekasv ilma maikuust konsolideeritava OOO Hladkombinat No 1 käibeta on 18,8 protsenti.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles