Ekspress: võrreldes vana lehega kokkuhoidu me ei saavuta

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ajaleht Eesti Ekspress.
Ajaleht Eesti Ekspress. Foto: Marina Puškar

Nädalaleht Eesti Ekspress muutis märtsi alguses oma kujundust, mis hõlmas seoses kriitkaante kadumisega ka reklaamihindade muutmist.

«Kriidikaaned ajalehtedel on eilne, et mitte öelda üleeilne päev. Nõudlus kriidikaantel asuvate reklaampindade vastu on selgelt pidevalt vähenenud,» selgitas nädalalehte välja andva ASi Eesti Ajalehed  reklaamidirektor Indrek Heinamäe.

Kriitkaante kaotamist põhjendas Heinamäe sellega, et tegemist oli lugejate selge sooviga saada kogu toodet ühel paberil ilma mittepõlevate kriitkaanteta.

«Kui me tegime pärast uue lehe ilmumist küsitluse lehe tellijate seas, siis üle 90 protsendi lugejatest kiitis selle muudatuse heaks.»

Eesti Ekspress on alates märtsist kogu lehe ulatuses säravvalgel ajalehepaberil, mitte enam tavalisel ajalehepaberil ja trükitud kõrgkvaliteeti tagavas trükimasinas, lisas ta.

«Selline toode meeldib selgelt rohkem lugejatele ja ka reklaamiklientide huvidega on arvestatud,» ütles Heinamäe ja lisas, et reklaam ei ole koondunud kriitkaantele, vaid seda on võimalik paigutada sobivasse keskkonda lehes laiali nii, et see parema märgatavuse saaks.
«Sellise toote tegemine ei ole odav ja kokkuhoidu me sellega ei saavuta võrreldes vana lehega.»

Uus leht võeti tema sõnul vastu väga positiivselt. «Muudatused on hästi enne läbi mõeldud ja nii lugejate kui reklaamiklientide huvidega arvestatud.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles