Igas kontoris leidub mõni tüüp, keda töökaaslased tema valju hääle, pealetükkiva suhtlemisviisi või tobedate kommentaaride tõttu tüütuks peavad ja parema meelega väldiksid. Millal aga sina ise viimati mõtlesid, et äkki oled just sina see tüüp, kellest töötajad hea meelega ohutus kauguses püsiksid.
Seitse eriti tüütut viisi, kuidas sa oma töötajatele närvidele käid
Ettevõtja Ilya Pozin kirjutab Inc.com`is käitumismallidest, mida juht võiks vältida:
Sa oled pidevalt kuskil ära. Siin ei ole jutt delegeerimisest, mis on täiesti erinev asi. Jutt käib nendest ülesannetest, mida sa ise lihtsalt täita ei taha ja need oma töötajate kaela sokutad ning samal ajal ise kaod.
Sa oled perfektsionist. Muidugi tuleb püüelda parima tulemuse poole, kuid see peab olema saavutatav ja oluline on see, kuidas sinna jõutakse. Kui sa oled inimene, kes nõuab perfektset tulemust, kuid väldib oma inimestega pilkkontakti, siis ole valmis, et su inimesed pettuvad.
Sa jagad käske karjudes. On väga oluline, kuidas üleandeid jagada. Omavaheline suhtlemine on palju efektiivsem, kui sa palud inimestel asju teha ja arvestad ka nende ettepanekuid, selle asemel, et neid lihtsalt tuimalt käsutada.
Sa pole nö oma inimene. Eelistad oma töötajatega aja veetmisele pidevalt igasuguseid muid üritusi? Halb mõte, sest nii kaotad sa mitteametlikud võimalused alluvatega suhelda. Sa ei pea olema nendega sõber, kuid peaksid siiski kasutama iga võimalust, et olla nende jaoks jätkuvalt «oma inimene».
Sa käitud ebaprofessionaalselt. On väga erinevaid variatsioone, kuidas juhi ebaprofessionaalsus avaldub, kuid kõige hullem on, kui juht räägib kedagi taga ning käitub jämedalt. Asjaolu, et sa oled juht, ei anna sulle veel õigust kedagi arvustada.
Sa oled tujurikkuja. Negatiivsus on nagu nakkushaigus ja kui sa vaatad asjadele pigem negatiivselt, ei saa ka sinu töötajad kuigi õnnelikud olla. Muidugi pole mõeldav, et keegi oleks positiivne ja optimistlik pidevalt, kuid sinust järjekindlalt kiirguv negatiivsus on midagi sellist, mis paneb inimesed sind vältima.
Sa armastad koosolekuid. Koosolekud on number üks ajaraiskajad ja produktiivsuse tapjad. Tead ju küll neid inimesi, kes esitavad ülipikki presentatsioone, küsivad mõttetuid küsimusi ning nämmutavad ühte teemat lõputult. Ära ole selline!