Ferrari möödus Apple’ist ning tõusis maailma parimaks brändiks, selgub analüüsikeskuse Brand Finance värskest edetabelist.
Maailma parim bränd on Ferrari
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Edetabeli koostamisel võetakse arvesse kaubamärgi käivet, netokasumimarginaali, keskmist käivet kliendi kohta, turundus- ja reklaamikulusid, aga ka selliseid mõõdikuid nagu kaubamärgi lojaalsus.
Kauppalehti kirjutab, et Ferrarile järgnesid Apple, Samsung, Google, Coca-Cola ja konsultatsioonifirma PwC.
Autootjatest pääses lisaks Ferrarile maailma 500 parima edetabelisse BMW, Volkswagen, Mercedes-Benz, Lexus ja Audi.