Viru keskuse juht: kliendist hakatakse raskel ajal lugu pidama

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Viru keskuse juht Ants Vasar.
Viru keskuse juht Ants Vasar. Foto: Viru Keskus

Viru Keskuse juhatuse liikme Ants Vasara sõnul lõi möödunud kiire majanduskasv olukorra, mil klient jäi tagaplaanile, kuna müüginumbrid tõusid sellele vaatamata.


«Käes on aeg, kui kaupmehed peavad õppima klientidest taas lugu pidama ning selle nimel ka reaalselt vaeva nägema,» ütles Vasar.

Vasar ütles tänasel pressikonverentsil Tarbija24.ee'le, et kui buumi ajal pidi raha vägisi teenindajale andma ja kauba ta käest ära kiskuma, siis nüüd on olukord vastupidine ja nii hakkabki teenindus inimestele tähtsaks muutuma.

«Mida kallim on raha meie jaoks, seda rohkem me valime, kuidas, kellele, millal ja millises keskkonnas me selle ära anname,» märkis Vasar.

Ka Viru keskus seisab Vasari sõnul hea selle eest, et kõikide kaupluste tase oleks võimalikult hea. «Me testime kõikide kaupluste teenindust mystery shopping'u meetodil ehk testostude meetodil,» ütles Vasar.

2005. aastast korraldatakse keskuse juhi sõnul kaks korda aastas - kevadel ja suvel - ka koolitusi: lisaks põhiteeninduse kursustele ka spetsiaalseid koolitusi Viru keskuse taseme teenindajatele.

«Eelmine aasta alustasime teenindajate testimist veebipõhises keskkonnas -
kõik teenindajad kaks korda aastas läbivad testi,» lisas Vasar. Nii saab informatsiooni, mis osas on vaja inimesi veel koolitada ning lisaks saab nende tulemusi omavahel võrrelda ja vastavalt kas kiita või utsitada ennast parandama.

Testimine ja koolitamine on taset Vasara sõnul ka parandanud. «2005. aastast kuni siiamaani on 79 protsendilt mystery shopping'u tulemus kasvanud 85 protsendi peale,» rääkis ta. 2006. aastal pälvis keskus ka aasta teenindusteo tiitli.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles