Enamik eestlasi on pesumasinas raha pesnud

Liis Velsker
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pesumasin. Foto on illustreeriv.
Pesumasin. Foto on illustreeriv. Foto: Sille Annuk / Postimees

Tehnoloogiaettevõte LG Electronics viis hiljuti Baltimaades läbi uuringu, millest selgus, et 73 protsenti eestlastest on pesumasinas kogemata raha pesnud.

Lätis ja Leedus oli see protsent vastavalt 65 ja 60 protsenti.

Kokku on pesumasinasse kogemata sattunud asju tervelt 85 protsendil eestlastest. Seejuures on lisaks rahale pesu hulgast avastatud ka näiteks võtmeid , pabersalvrätikuid ja mobiiltelefone.

Vastavalt uuringu tulemustele pestakse Eestis pesu üsna tihti – 88 protsenti eestlastest peseb pesu vähemalt korra nädalas. Seejuures on populaarseimaks pesta riideid isegi 2-3 korda nädalas. Kõige tihedamini pesevad oma pesu inimesed vanuses 30 kuni 49 aastat, kõige harvemini aga üle 60-aastased. Samad trendid kumavad läbi ka Lätis ja Leedus.

Lisaks paljastas LG poolt läbi viidud uuring ka riiete kuivatamise harjumused. Selgus, et enamik eestlasi kuivatab riideid pärast pesu just siseruumides. Populaarsuselt järgnesid õues ja rõdul kuivatamise viisid. Vaid neli protsenti kasutab selleks kuivatit.

Leedukad on seejuures aga mugavamad, sest tervelt 12 protsenti kasutab pesu kuivatamiseks kuivatusseadet. Lisaks oli märgata trendi, et kogu Baltikumis on kuivati enim kasutusel just meeste seas.

Soovides osta uut pesumasinat, pöörab enim eestlasi tähelepanu hinnale, misjärel peetakse oluliseks ka seadme ökonoomsust, suurust ning pärast seda programme ja funktsioone. Samuti peegeldub LG uuringust, et naiste jaoks on seadme programmid ja funktsioonid palju olulisemad kui meeste jaoks. Nooremad kuni 39-aastased eestlased hindavad pesumasina disaini ja mahutavust rohkem kui üle 40-aastased tarbijad.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles