Rimi: tulevikus tuleb juurde pigem väiksemaid poode

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi kauplus Laagris.
Rimi kauplus Laagris. Foto: Andres Haabu

Rimi Baltikumi kinnisvara juhi Ruth Laatre sõnul jätkub Eestis lähiaastatel uute kaupluste rajamine, kuid suurte hüpermarketite turg on ammendumas ja rõhk on pigem väiksematel kodupoodidel.

«Kui mõned aastad tagasi müüsime me edukalt ka telekaid ja arvuteid, siis tänaseks on tööstuskaupade müük läinud järjest väiksemaks,» selgitas Laatre Rimi jaekaubanduskonverentsil. «Tööstuskaupu minnakse üha enam ostma spetsialiseerunud poodidesse, millega on ka hinnatase ühtlustunud.»

Rimi loob juurde pigem mini-hüpermarketeid, kus on vähem tööstuskaupa ja mini-supermarketeid, mis on pigem väiksed kodupoed.

Laatre ennustab, et tarbimise kasv siiski jätkub ning inimesed tahavad tarbida üha kvaliteetsemat toidu ja hakkavad kodus rohkem kokkama.

Kuna kaubanduskeskuste turg on väga täis, siis ennustab Laatre, et üha rohkem tuleb ettevõtjatel teha kampaaniaid ja reklaame.

«Selles mõttes võivad rõõmustada nii reklaamiagentuurid kui ka meedia, sest reklaamieelarvet küll ükski kaupleja ei vähenda. Samuti tähendavad kampaaniad tavaliselt allahindlusi, nii et selles mõttes võidavad ka tarbijad,» selgitas Laatre.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles