Tõnis Lepp: nurka surutuna kuulake nõuandjaid väljastpoolt

Kristina Traks
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copterline.
Copterline. Foto: Liis Treimann

Copterline juht Tõnis Lepp ütles Pärnu Juhtimiskonverentsil, et ettevõtte jaoks oli viga mitte vahetada pärast 2005. aastal juhtunud õnnetust nime ja nägu.

Lepp ütles, et pärast õnnetust ei mõistnud ta, miks inimesed ei tule enam lendama. «Me olime siis maailma kõige turvalisem lennufirma – meil oli masin alla kukkunud, seda ei juhtu tõenäoliselt meiega enam kunagi. Meil oli tohutu kontroll viimase kui pisiasjani, kui kliendid ei tulnud,» rääkis Lepp. «Tegime palju vigu ja suurim oli arvamine, et äris on võimalik brändi luua faktidega. Ei ole! Oleksime pidanud tegema nagu kõik teised – vahetama nime, tunnistama end süüdi, vahetama juhti, korraks ära minema, jälle tagasi tulema.»

2011 aastal taastusid lennud Tallinn-Helsingi vahel. «Kaks nädalat enne seda muutsime ikkagi firma nime. Suur viga, inimesed ei leidnud meid üle. See on paanilise ettevõtja käitumine,» rääkis Lepp. «Me ei kuulanud kedagi ja arvasime, et oleme ise väga targad.»

Lepp sõnas, et pärast 2005ndat aastat ei saa ettevõte kasutada oma logo ja ettevõtjana on ta olnud suhteliselt nurka suletud. «Minu nõuanne on, et kui olete sellises olukorras, siis kuulake väljastpoolt tulevaid inimesi. Sest nurkasurutud inimene teeb ühe tobeduse teise otsa,»ütles ta..

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles