/nginx/o/2012/10/05/1356932t1hd954.jpg)
Ajal, mil turul pole veel ühegi konkureeriva firma pakkumisi, teeb Eesti Energia agressiivset müügitööd, sõlmides klientidega lepinguid telefonitsi.
Ajal, mil turul pole veel ühegi konkureeriva firma pakkumisi, teeb Eesti Energia agressiivset müügitööd, sõlmides klientidega lepinguid telefonitsi.
Suhtekorraldaja Andri Maimets sai Eesti Energialt varahommikul telefonikõne, kus talle tutvustati kolme energiapaketti ning uue lepingu sõlmimiseks piisas kõlavast ja selgest «jah» sõnast, kirjutab Õhtuleht.
Maimetsale tundus kummaline, kuidas Eesti Energia klienditeenindaja sai kindel olla, et ta räägib kindlasti Maimetsaga.
Eesti Energia müügi- ja teenindusdirektor Sten Argos ütles, et kliendi isik tuvastatakse, küsides tema nime, tarbimiskoha andmeid ning vajadusel ka kehtiva lepingu numbrit.
Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski sõnul on tarbijal õigus enne lepingu sõlmimist nõuda tingimusi kirjalikult. Telefonitsi sõlmitud lepingust saab kahe nädala jooksul taganeda.