Seoses pankrotistunud aknatootja Glaskek juhtumiga kerkis meie lugejal esile küsimus, et kas tema Glaskeki akende garantiist on enam üldse midagi kasu ehk mis siis saab, kui need katki lähevad.
Lugeja küsib: mis saab pankrotistunud ettevõtte toote garantiist?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab Tarbijakaitseameti avalike suhete juht Hanna Turetski:
Kui tarbija soovib kasutada müügi/tootmisgarantiid, siis tuleb vaadata, kas garantiitöökojad on alles ja otse nendega ühendust võtma. Garantii korral tuleb käituda ikka lähtuvalt garantiitingimustest. Võlaõigusseaduse alusel pretensiooni esitamise õigust kasutada soovides on olukord keerulisem ja tõenäoliselt tuleb pöörduda oma konkreetse nõudega pankroti halduri poole.