/nginx/o/2012/10/02/1351588t1hd342.jpg)
TNS Emori läbiviidud uuringust «Alkoholireklaamide märkamine noorte sihtrühmas: september 2010 – mai 2011» selgus, et vaatamata alkoholireklaami üldise mahu jätkuvalt kasvule on alaealiste kokkupuude alkoholireklaamidega vähenenud.
TNS Emori läbiviidud uuringust «Alkoholireklaamide märkamine noorte sihtrühmas: september 2010 – mai 2011» selgus, et vaatamata alkoholireklaami üldise mahu jätkuvalt kasvule on alaealiste kokkupuude alkoholireklaamidega vähenenud.
Emori uuring selgitab, et alaealiste kokkupuude alkoholireklaamidega on vähenenud kahel põhjusel:
«Ühikarottide» seriaalis on alaealisteni jõudnud reklaami maht vähenenud 7 minutilt 10 sekundile (näidatakse vaid üht reklaami). «Kättemaksukontori» seriaalis on alaealisteni jõudnud reklaami maht vähenenud 9 minutilt 5 minutile.
2010. aasta aruande põhjal olid suure alkoholireklaami mahuga noorte toppsaated «Eesti otsib superstaari» ja «Jääaeg». Käesolevas aruandes ei ole neid saateid kui alkoholireklaami vahendajaid põhjust mainida.
Sellegipoolest tuleb arvestada, et alaealiste telerivaatamise aeg on kogu aeg vähenenud ja aktiivne periood, kui teleri ees on 10 protsenti või enam sihtrühmast, lühenenud.