/nginx/o/2010/01/16/297299t1h8d50.jpg)
Väsinud juht veoki roolis on ohtlik ning töö- ja puhkeaja reeglitest peab kinni pidama, kahjuks näitab suur rikkumiste arv pigem nõuete eiramist kui seaduste täitmist, kirjutab Äripäev.
Väsinud juht veoki roolis on ohtlik ning töö- ja puhkeaja reeglitest peab kinni pidama, kahjuks näitab suur rikkumiste arv pigem nõuete eiramist kui seaduste täitmist, kirjutab Äripäev.
Korrakaitsepolitseiosakonna komissari Priit Tuuna sõnul on kõige ohtlikumad rikkumised seotud puhkeaja vahelejätmisega.
«On juhtumeid, kus veokijuht on roolis olnud enam kui kolmkümmend tundi järjest, mis tähendab, et ta pole füüsiliselt enam võimeline liiklust piisava tähelepanuga jälgima, väheneb reaktsioonikiirus ning tekib tõsine oht roolis uinuda,» märkis ta.
Teine ohtlik, ent sagenev trend on sõidumeeriku näidu muutmine.
«Viimane võimaldab küll salvestites näidata, et sõidu- ja puhkeaja reeglite rikkumisi ei esine, ent juht on ikkagi väsinud ja liikluses ohtlik.»