Päevatoimetaja:
Sander Silm

Edelaraudtee hakkas müüma e-pileteid kõikidele rongidele

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Edelaraudtee rong.
Edelaraudtee rong. Foto: Toomas Huik / Postimees

Edelaraudtee avas kodulehel uuenenud piletimüügikeskkonna, kust saab osta pileteid nii esimesse, teise kui tavaklassi ning selleks pole enam vaja keskkonda sisse logida.

Edelaraudtee müügijuhi Annemari Oherdi sõnul on uus lahendus senisest lihtsam, funktsionaalsem, aga ka visuaalselt värskem. «Peamiseks muudatuseks on kõigi rongipiletite toomine veebimüüki ning ostu sooritamiseks sisselogimise nõude kaotamine,» rääkis Oherd. 

Uuenenud piletimüügikeskkonnas on ühendatud reisiotsingu kiirpäring ning piletite ostuvõimalus. Peale sobiva reisi leidmist on võimalik kohe sooritada ost pangalingi kaudu. Autentimine toimub turvalises pangakeskkonnas ning piletite ostmiseks enam eraldi sisse logida ei tule. Edelaraudteega ID-lepingu sõlminud püsireisijatel tuleb ostu ning soodustuse kuuarvele lisamiseks sisestada oma kasutajatunnused ning kinnitada arvega tasumine.

 Uudsena saab e-kassast pileteid osta kõikide Edelaraudtee rongidele - nii esimesse, teise kui tavaklassi. Seni sai kodulehe kaudu piletit osta vaid kiirrongide esimesse klassi. E-kassa pakub piletiostuvõimalust ka õppuritele ja vanaduspensionäridele ning tasuta pääsmeid eelkooliealistele lastele. Lisaks on saadaval piletid lemmikloomadele ning suuremõõtmelise pagasi tarbeks.

 Peale internetipangas tasumist kuvatakse ostjale link, millelt on võimalik pileteid avada, salvestada või välja trükkida. Rongile pääsu aluseks on ostetud pileti väljatrükk.

 E-kassa kasutamist hõlbustavad igal lehel olevad lühijuhised, mis annavad ülevaate lehel tehtavate toimingute kohta.

 «Edaspidi soovime võtta suuna sellele, et veebist saaks pileteid osta soodsamalt kui rongist, et  soodustada piletite eelmüüki ning võimaldada pardapersonalil keskenduda senisest paremale klienditeenindusele,» rääkis Oherd.

Tagasi üles