Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kõige sagedamini külastatakse pangakontorit kaardi pärast

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Pangakontor.
Pangakontor. Foto: Toomas Huik/Postimees

Teenustasusid tõstva Swedbank-i kontorites tehakse kõige enam tehinguid seoses pangakaartidega, kuid endiselt külastatakse pangakontoreid ka näiteks maksete tegemiseks.

«Number üks tehing on kindlasti pangakaardi avamine,» ütles panga pressiesindaja Mart Siilivask.

Standardtehingutest on Swedbank-i kontorites populaarne sularaha sissemakse tegemine. Seda nii eraisikute kui ka firmade poolt.

«Seejärel tulevad kõik muud makseliigid kokku ja igapäevapanganduse lepingute sõlmimine,» lisas Siilivask.

Ka käivad kontoris tehinguid tegemas need kliendid, kelle konto on mingil põhjusel arestitud või blokeeritud.

«Pangandus on üha rohkem arenenud selles suunas, et igapäevatehingud tehakse ära elektrooniliselt. Eelkõige on klientide ootus kontorile silmast-silma nõustamine,» arvas Siilivask.

Swedbank tõstab 1. detsembrist tunduvalt kontorites tehtavate tehingute hindu. Kallimaks läheb näiteks sularaha väljamakse tegemine ja siseriikliku makse tegemine.

Tagasi üles