Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Mehed kasutavad ilutooteid üha rohkem

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kadri Inselberg
Copy
Mehed on hakanud üha enam kasutama ka nahahooldusvahendeid.
Mehed on hakanud üha enam kasutama ka nahahooldusvahendeid. Foto: SCANPIX

Meeste ilutoodete valdkond on kasvanud kogu majanduslanguse aja ning on viimased kuus aastat suurenenud keskmiselt kuus protsenti aastas.

Kuigi kõige rohkem müüakse meeste ilutoodetest ikka veel raseerimisvahendeid (51 protsenti), on valdkond muutumas, ning ennustatakse, et aastaks 2013, on edumaa saavutanud meeste hügieenivahendid, kirjutas Irina Barbalova Euromonitori blogis.

Kõige rohkem ostetakse hügieenivahenditest deodorante, millest suurim osa müüakse Ladina-Ameerikas. Nahahooldustoodete müük on aga samuti viis aastat järjest kasvanud keskmiselt üle 10 protsendi aastas.

Eri maailmaosades on meestel erinevad harjumused enda eest hoolitsemiseks. Näiteks Aasia mehed eelistavad nahahooldusvahendeid, aga brasiillased kulutavad kõige rohkem maailmas deodorantidele ning seda isegi kaks korda rohkem kui Põhja-Ameerikas.

Igatahes näitavad tõusvad müüginumbrid, et enda eest hoolitsemine ja iluvaldkond on meeste jaoks muutumas üha tähtsamaks. Müügile on tulnud palju spetsiaalselt meestele mõeldud ilutooteid, alates meeste šampoonidest ja silmakreemidest kuni isegi peite- ja jumestuskreemideni.

Euromonitori küsitlus 15-29-aastaste meeste seas näitas, et õnneliku elu kõige tähtsam element on nende arvates tervislik eluviis. Muuhulgas vastas kolmandik meestest, et nad kasutavad vähemalt nädalas korra toidulisandeid.

Barbalova hinnangul on meeste ilutoodete turul veel palju arenguruumi.

Tagasi üles