Kui seni valis Prisma läbimüügi järgi, millised kaubad on nende poes odavam, siis nüüd pakub pood ostjatele võimalust ise tooteid välja valida.
Rahva hääl Prisma moodi – ostjad hääletavad odava kauba poolt
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Anname võimaluse klientidel ise valida, milliste toodete hinnatõusu nad sooviksid peatada,» teatas Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne Lihavainen. Ta lisas, et siiani on pood hinnagarantiisse tooteid valinud müügistatistika põhjal.
2013. aasta alguses hinnagarantiisse minevast 1000 tootest saavad kliendid valida 500, andes oma hääle Prisma kauplustes või internetis. Teine pool toodetest, mille hinnad külmutatakse, koostatakse müügiedetabelite põhjal.
Prisma alustas oma hinnagarantii kampaaniaga 2010. aasta mais ja toona külmutati 25 põhitoote hinnad kuni aasta lõpuni.
Tänaseks on hinnagarantiis olevate toodete arv kerkinud 800ni.