Ülemaailmne meeste ilutoodete turg kasvas mullu kuue protsendi võrra 33 miljardile dollarile.
Meeste ilutooted kasvatavad turgu
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vaatamata laialdasele promole meedias, pole meestekosmeetika siiski veel oma tõelist potentsiaali kahekohalise kasvunumbri näol näidanud, kirjutab Euromonitori analüütik Nicole Tyrimou.
Stabiilne kuueprotsendiline kasv ongi sektorit viimastel aastatel iseloomustanud, seda ka majanduslanguse perioodil.
Samas on kasv olnud regioonide lõikes ebaühtlane. Eeskätt veavad kasvu Ladina-Ameerika ja Aasia mehed, samas kui Lääne-Euroopa näib olevat lae saavutanud.
Tyrimou täheldab ka, et vaatamata kasvule on meestele suunatud ilutooted endiselt koondunud üksikute suurte tegijate alla. Siiski annab ta meeste naistest kõrgemaid sissetulekuid ja ühiskonna üha soosivamat hoiakut arvesse võttes lootust ka edaspidisele laienemisele.