Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Läti Aldaris importis Eestist turundusdirektori

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kristina Traks
Copy
Kadri Ärm.
Kadri Ärm. Foto: Erakogu

Järgmisest nädalast juhib Saku Õlletehase turundusdirektor Kadri Ärm ka Läti juhtiva õlletootja Aldaris turundusvaldkonda.

Saku Õlletehase juhatuse esimees Margus Kastein nimetas Kadri uut vastutusvaldkonda kõrgeks tunnustuseks tema senisele tööle ja kogu Saku turundusmeeskonnale. «Tegu on ainulaadse koostöömudeliga kogu Carlsbergi grupis ja see saab teoks tänu Saku Õlletehase turundustöö praegusele tugevale baasile,» lausus Kastein.

Kadri Ärmi sõnul on see turunduse valdkonnas unikaalne väljakutse. «Saan selle vastu võtta, teades meie turundusmeeskonna tugevust ja võimet Saku brände edukalt edasi viia. Vaatamata samale valdkonnale ja selle ühisosadele, on kahe ettevõtte tooteportfellide ja turundustegevuse vahel väga palju erinevusi. Õlu on alati olnud osa kohalikust ajaloost ja kultuurist. Aldaris kui üks Läti esinduslikumaid kaubamärke peegeldab kohalikku kultuuri ja ühiskonna väärtusi, mis omakorda nõuab sealset tarbijat ja tema maitseeelistusi arvestavat turundust,» rääkis ta.

 Turundusvaldkonna põhiülesanneteks nii Saku Õlletehases kui Aldarises on turundusstrateegia väljatöötamine ja elluviimine, tooteportfelli strateegia ja turundusplaanide arendamine ning kommertsplaanide elluviimine koostöös teiste valdkondadega.  

Kadri Ärm on lõpetanud EBSi rahvusvahelise ärijuhtimise eriala (BA) ning kaitsnud rahvusvahelise ärijuhtimise magistrikraadi (MBA) Londoni Ülikoolis. Kadri asus Saku Õlletehase ASi turundusdirektorina tööle jaanuaris 2010, enne seda on ta töötanud turundusjuhina ASis EMT ning ASis Coca-Cola Joogid.

Tagasi üles