«Pole vaja muretseda, kui mõni noor inimene otsustab hakata tööle Selveri kassapidajana,» ütles Selveri personalidirektor Kristiina Palm konverentsil Palga Päev 2012. Tõsi – kui Selveri töötaja saab kliendilt kiita, siis see olla sündmus, mida ettevõttes veel pikalt tagantjärele meenutatakse.
Töö Selveri kassapidajana polegi kõige masendavam
Tema sõnul on teenindajate palgad Selveris konkurentsivõimelised ja kuigi noori inimesi hirmutatakse tööga Selveri kassapidajana, on see tegelikult hea hüppelaud edaspidiseks karjääriks. «Tingimus on, et inimene on ise edaspüüdlik,» ütles Palm.
Ta rääkis, et ettevõttes ollakse leppinud asjaoluga, et osa inimesi liigub pärast mõnda aega töötamist kassapidajana edasi, kuid küllalt paljudele saab Selver suure ettevõttena pakkuda karjäärivõimalust ka ettevõtte sees. «On ka inimesi, kes tahavadki teha lihtsat tööd ehk teha oma töö ära, panna uks kinni ja unustada see,» ütles ta. «Neile on elus hoopis muud asjad tähtsad. Sellistele inimestele sobib kassapidaja amet vägagi.»
Inimeste motiveerimisest rääkides rõhutatakse tihti paindlikkust. Palmi sõnul üritab ka Selver olla võimalikult paindlik: «On üsna tavaline, et kassapidaja tuleb juhi juurde sõnumiga, et ta nüüd läheb mõneks kuuks ära raha teenima, välismaale tööle. Olemegi siis kokku leppinud, et kui ta tahab, võib ta tagasi tulla, et ta on oodatud.»