Blackberry nutitelefonid peavad müügiriiulitel ruumi tegema konkurentidele, mis teeb aga veelgi raskemaks selle tootjafirma Research in Motioni majandusraskustest väljatuleku.
Blackberry on kaotamas edasimüüjate tuge
«Blackberry nutitelefonide müük augustis võrreldes juuliga erilisi muutusi ei näidanud. Sellegipoolest märkasime, et edasimüüjad on vähendanud oma laovarusid,» vahendab CNET.
Põhjuseks, miks nutitelefonide edasimüüjad vähem Blackberrysid varuvad, on analüütiku arvates kartus, et neil läheb antud brändi müümisega raskeks.
Faucette lisas, et mitmed USA edasimüüjad ei suutnud eelmisel kuul müüa ühtegi Blackberryt.
Research in Motion on nõiaringis – selleks, et raskustest välja tulla ja oma turuosa suurendada, on vaja edasimüüjate tuge. Edasimüüjatel pole aga huvi Blackberry'de suurt valikut müügis hoida, kuna neile antav müügipind ei tasu end konkurentidega võrreldes ära.
RIM ei anna siiski veel alla ning üritab end järgmise aastani vee peal hoida. 2013. aasta alguses tulevad välja uued Blackberry 10 platvormi kasutavad nutitelefonid, mille abil loodab Kanada ettevõte uuesti tuhast tõusta.