/nginx/o/2012/09/11/1313364t1hf58e.jpg)
Kui mõne aasta eest loobus Rimi sooduskampaaniast «Mammutipäevad», siis tänavu otsustati need taastada ning poe kinnitusel on nad selle otsusega rahul.
Kui mõne aasta eest loobus Rimi sooduskampaaniast «Mammutipäevad», siis tänavu otsustati need taastada ning poe kinnitusel on nad selle otsusega rahul.
«Sooduspakkumiste kampaaniad on rohkem kui enne kriisi. Vanasti teadsid kõik, millal on laadapäevad ja millal «Tudish Piip», nüüd püüavad kõik (kaupmehed – toim) üllatada ja erineda ning klienti just oma poodi saada,» rääkis Rimi pressiesindaja Katrin Bats.
Pressiesindaja sõnul on praegu märgata tendentsi, et sooduskampaaniaid korraldatakse rohkem kui mõned aastad tagasi. Nii otsustas ka Rimi taastada kunagise «Mammutipäevade» kampaania, mis viimati toimus 2008. aastal.
«Nagu iga asi vajab värskendust, siis toona lõpetati need «Mammutipäevad» ära ja toodi uus kampaania asemele,» selgitas Bats poeketi mõne aasta tagust otsust. Seejärel hakkas poekett korraldama «Tudish Piip» kampaaniaid. Nii otsustaski Rimi kunagise kampaania taastada.
«Ühel hetkel on vaja midagi uut ja siis tekib alati küsimus, kas leiutada jalgratas või tuua tagasi mingi vana ja tuntud asi, mille kohta me teadsime, et see töötab väga hästi,» rääkis pressiesindaja. Bats kinnitas, et «Mammutipäevade» kampaania analüüs tõestas, et see toimis väga hästi ning pood on tulemusega igati rahul.
«Mammutipäevadel» tehakse Rimis n-ö mahupakkumisi ehk soodustused on suurtele pakenditele või on pakkumised stiilis osta kolm, maksad kahe eest. Ka «Tudish Piip» kampaania ajal on «Mammutipäevadega» analoogseid mahupakkumisi, aga suurem osa erihindu kehtib ainult neil päevadel ja teatud toodetele. «Meil on eraldi päevapakkumised, et igal päeval kahe nädala jooksul on mingi toode 30 või 45 protsenti odavam,» selgitas Bats kahe kampaania erinevust.