Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Mis on valesti Microsofti uuel logol

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kristina Traks
Copy
Microsofti logo
Microsofti logo Foto: http://cdn.wegotthiscovered.com/wp-content/uploads/new-microsoft-logo-600.jpg

Tehnoloogiahiid Microsoft esitles hiljuti oma uut logo, mida viimati uuendati veerandsada aastat tagasi. Uus logo sai palju kriitikat, seda on peetud lausa täielikuks läbikukkumiseks.

Suurte kogemustega graafiline disainer John Williams annab Entrepreneuris nõu, kuidas ettevõtjad saaksid luua parema logo, kui seda on Microsoftil.

Vali font, mis sobib su disainiga

Kui kavatsete logos kasutada bold`i kirjastiili, siis Williams soovitab hoida tähed lähestikku, kujundusgraafikud nimetavad seda «tight kerning».  

Microsoft on Williamsi hinnangul eksinud kahes kohas: paksus kirjas tähtede vahel on liiga palju ruumi ja vahed on ebaühtlased, kuna kaks viimast tähte on üksteisele liiga lähedal.

Vali sümbol, mis näeb ka must-valgena kena välja

«Asi peab kena välja nägema ka siis, kui see prinditakse välja mustvalgena,» ütleb Williams.

Varjud Microsofti uuel logol näivad mustvalgena prindituna hallide laikudena. Lisaks on logo täiesti sümmeetriline ja võib paista igav. «Pane sümbolid veidike nihkesse,» soovitab ta.

Veenduge, et sümbolid ja kirjastiilid sobivad omavahel

Mõlemad logo elemendid peavad klappima. Microsofti puhul see aga nii ei ole, ütleb Williams. «Microsofti ruut on külm ja emotsioonitu, kirjastiil aga ümar, mis annab sooja ja kutsuva tunde. Siin on vastuolu.»

Märksõnad

Tagasi üles