Euromonitori andmetel kasvas juuksehooldusvahendite müügitulu maailmas eelmisel aastal viie protsendi võrra 73,7 miljardile dollarile.
Tarbijad investeerivad majandusraskuste kiuste juuksehooldusesse
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kasvu veavad arenevad turud eesotsas Brasiiliaga, selgub Euromonitori uuringust. Brasiilia näol võib analüütikute sõnul täheldada paradoksi, mille kohaselt paikneb vaestes linnaosades rohkemgi ilusalonge kui keskklassi rajoonides.
Samas kujutavad iluvahendid arenenud riikides endast «jõukohast luksust», millega elujärjes järele andma sunnitud tarbijad end trööstida saavad.