/nginx/o/2011/02/15/516559t1h27f8.jpg)
Lemmikloomade omanikud kulutavad oma neljajalgsetele sõpradele üha rohkem ning loomadele suunatud teenuste spekter laieneb üle maailma.
Lemmikloomade omanikud kulutavad oma neljajalgsetele sõpradele üha rohkem ning loomadele suunatud teenuste spekter laieneb üle maailma.
Koduloomade «humaniseerimise» trendil on mitu nägu, väidab Euromonitori rahvusvahelise loomatarvete turu uurija Paula Flores. Tõsiasi, et loomi koheldakse aina enam võrdväärselt kahejalgsete pereliikmetega, ilmneb näiteks kvaliteetkoeratoidu müügi kasvus.
Kuid omanikud on loomaarmastusega läinud veelgi kaugemale, innustades turule tooma inimeste elamuid imiteerivaid koerakuute ning koguni esimest koertele mõeldud telekanalit.