Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Väikeettevõtja: kaubandusketid ei taha 10-protsendilisest allahindlusest kuuldagi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kartulikrõpsud.
Kartulikrõpsud. Foto: SCANPIX

BalSnacki juhi Elmar Rusingu sõnul ei võta mitmed kaubandusketid firma tooteid müükigi, kui allahindlus pole vähemalt 25-30 protsenti.


Viimase aja kaupade ja teenuste hindade üle kurtmisest häiritud Rusing märkis, et tema juhitud firma toodete müügihinnad näitavad viimaste kuude lõikes kindlat langemistrendi. Veelgi enam - kui ei luba kaubandusketil oma tooteid 25-30-protsendilise allahindlusega müüa, ei võta keegi jutulegi.

«Vahvel» ning «Vigur» kartulikrõpsude poolest tuntud firma juht märkis, et hindu on võimaldanud langetada toormehindade ning tootmiskulude langemine. «Tegelikult praegu toiduainetööstuses enam kulude poole pealt suuri probleeme ei tohiks olla. Probleem on müügi- ja käibelangusega,» sõnas Rusing.

Märksõnad

Tagasi üles