Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kaubamaja ajakirja Hooaeg saab nüüd raha eest

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kaubamaja ajakiri Hooaeg muutus tasuliseks. Pildil ajakirja värske versiooni esikaas.
Kaubamaja ajakiri Hooaeg muutus tasuliseks. Pildil ajakirja värske versiooni esikaas. Foto: www.kaubamaja.ee

Kaubamaja ajakirja Hooaeg värskelt ilmunud numbri esikaanele on üllatuslikult trükitud hind 29 krooni ning Kaubamaja müügi- ja turundusdirektor Enn Parel märgib avasõnas, et nüüd tuleb ajakirja eest maksta.

«Otsustasime ajakirja tasuliseks muuta põhjusel, et see on oma sisu poolest nii palju arenenud, et oleme valmis laiemaks leviks ning kaanehinna kehtestamine on esimene samm Hooaja liikumisel otsepostituse levist tavalise ajakirjalevi poole,» ütles Parel Tarbija24.ee`le.

Püsikliendid ja kiiremad Kaubamaja külastajad saavad neli korda aastas ilmuva ajakirja siiski ka edaspidi ilma rahata. Pareli kinnitusel saavad kõige aktiivsemad kliendid ajakirja tasuta otse kodusesse postkasti ning kaupluse külastajatel on võimalus Hooaega priilt saada müügisaalist, esitades kassas Partnerkaardi.

Lisaks kaanehinna kehtestamisele on muutunud ka Hooaja sisu ja väljaandmine. «Muudest muutustest on suurim see, et oleme sisu poolest liikumas kitsalt piiratud moeteemast rohkem üldhuvi suunas, samuti anname Hooaega sellest aastast välja oma jõududega - toimetus koosneb Kaubamaja turundusosakonna töötajatest, kuid kaastöid on loomulikult ka väljastpoolt,» rääkis Parel.

Hooaja lugejateks on valdavalt naised ja 25-55-aastaste seas jääb Kaubamaja ajakiri Pareli andmetel loetavuselt alla vaid Postimehe ja Õhtulehe trükiväljaannetele.

Tagasi üles