Kas teadsid, et Coca-Cola logo disainimine ei maksnud mitte midagi, kuid konkurent Pepsi kulutas sama töö peale miljon dollarit. Stock Logos koostas hiljuti nimekirja kuulsatest logodest ning uuris, mis maksis nende välja töötamine.
Vaata, kui palju maksis maailmakuulsate logode disainimine
Pepsi logo välja töötamine maksis miljon dollarit ja selle disainis 2008. aastal Arnell Group. Kuulsa Coca-Cola logo «leiutas» Frank Mason Robinson 1885. aastal ja selle disainimine ei maksnud midagi. Robinson kasutas lihtsalt Spenceriani nimelist kirjastiili, mis oli 19. sajandi keskel välja töötatud ja sel ajal USAs laialt levinud ametikirjade puhul.
Ka Google logo disainimine ei maksnud midagi. Seda tegi üks Google asutajatest Sergey Brin 1998ndal aastal. Odavalt ajasid läbi ka Twitter ja Nike, kes maksid logo disainimise eest vastavalt 15 ja 35 dollarit.
Seevastu British Petroleum kulutas logodisaini peale 211 miljonit dollarit. Kurikuulus Enron aga maksis logo disainimise eest Paul Rand`ile 1990ndatel 33 000 dollarit.
Vaata kogu lugu siit.